Bolu Havadis

Video Galeri
Foto Galeri
Web Mobil
Flash Haber
Kategori :
Haberin Tarihi :   19 Mayıs 2017 - 21:41

Dünya Sözcü’ye yönelik algı operasyonunu böyle görüyor

Büyüt
Küçült
Dünya Sözcü’ye yönelik algı operasyonunu böyle
İngiltere’nin saygın gazetelerinden The Times, yaşanan gelişmeleri okuyucularıyla paylaşırken “Sözcü, bayilerde yer alan 6 muhalif gazeteden biriydi” yorumu yer aldı. Türkiye Basın Konseyi’nin görüşlerine de yer verildi. Hannah Lucinda Smith imzalı haberde gazetenin sahibi Burak Akbay’ın iddiaları yalanladığı vurgulandı. The Times, yaşananları, “Türk yetkililer ‘muhalif’ gazetecileri hedef aldı” başlığıyla okuyucularına sundu.

Sayfayı Yazdır
Print Friendly / PDF
Sosyal Paylaşım
Google
Etiketler :
İsim Soyisim :
E-Mail :
UYARI : Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Uyarı
Güvenlik kodu :
Bu habere ilk yorumu siz yapın.
DİĞER HABERLER

Son Yorumlar
Ercan Altundağ
Gerçek bir vatanseverlik örneği.Devletin malı deniz diyenlere ders olsun.Vatanseverlik böyle olur
Deftere Yaz
Ziyaretçi Defteri
Düşünce ve Önerilerinizi bizimle paylaşın.
Foother
SOSYAL MEDYA
Facebook Twitter RSS Sitemap
"Bolu Havadis | http://www.boluhavadis.net/"   Tum Hakları Saklıdır. © 2016 - 2017