Akşemsettin İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, Anadolu’nun kadim geleneklerinden olan Zimem Defteri geleneğini yaşatıyor.
Akşemsettin İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri harçlıklarından biriktirdikleri paralarla mahalle bakkalına gidip veresiye defterinden hiç tanımadıkları vatandaşların borçlarını ödediler.
GÖNÜL KÖPRÜSÜ KURDULAR
Öğrencilerin yaptığı bu güzel davranış sonrası okul idaresinden yapılan açıklamada; “Bugün öğrencilerimizle birlikte kadim bir geleneğe yeniden hayat buldurduk. Öğrencilerimiz Bayram harçlıklarından ayırdıkları küçük katkılarla, kimseyi incitmeden, kimsenin onurunu zedelemeden bir gönül köprüsü kurdular. Sessizce yapılan iyiliğin en güzel örneklerinden birine şahit olduk; bir defteri kapatırken aslında bir yüreğe dokunduk. Küçük ellerin biriktirdiği emekler, büyük yüklerin hafiflemesine vesile oldu. Bu anlamlı çalışmada öğrencilerimiz, paylaşmanın bereketini, dayanışmanın gücünü ve iyiliğin çoğalarak büyüdüğünü bir kez daha gösterdiler. İyilik gizlendiğinde değer kazanır, paylaşıldığında ise dünyayı güzelleştirir. Bugün bunun huzurunu hep birlikte yaşadık” denildi.








